|
Post by Koalani on Jul 1, 2016 18:45:08 GMT 1
De Basken en Berberen lijken uit Atlantis te zijn gekomen. Atlantis was duister geworden en zijn bewolking was hoofdzakelijk ran, met nephilimgenen. Dat valt in de bloedgroep rh-negatief te zien:
h- Negative Blood and Antediluvian Civilizations
|
|
|
Post by Koalani on Jul 1, 2016 18:47:14 GMT 1
Rhesus RH negative blood? You may belong to the Nephilim! Worldsourcemedia.com
|
|
|
Post by Koalani on Jul 1, 2016 18:48:07 GMT 1
The Origins of Rh Negative Blood
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 4, 2016 16:49:30 GMT 1
|
|
|
Post by Koalani on Jul 4, 2016 23:24:25 GMT 1
Ja, interessant en er ontstaan veel vragen voor mijn gids! Ik weet ook dat als men bloed krijgt van een rooie wordt men zwakker tegen de aanvallen van rooien.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 5, 2016 10:56:10 GMT 1
Ik ben benieuwd wat daar uit zal komen.
|
|
|
Post by Koalani on Jul 5, 2016 13:40:13 GMT 1
Echt nephilimbloed is trouwens blauw.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 5, 2016 18:41:31 GMT 1
Het wordt gezegd dat iemand van adel "blauw bloed" heeft. Dit is een uitdrukking. Velen kijken graag naar het TV programma "Blauw Bloed" over het koninklijk huis. Ik heb overigens nooit gezien of dat bloed echt blauw is, maar wie weet.
Waarom?Daarom! - Blauw bloed
|
|
|
Post by Koalani on Jul 5, 2016 23:21:08 GMT 1
Ja, die uitdrukking bestaat in alle talen en komt van de tijd toen de nephilim nog zichtbaar op aarde leefden en de mensen regeerden. Daarna regeerden ze geheimelijk met hun menselijke medewerkers die ran-koningen waren. Nephilimbloed is echt blauw, maar ranbloed niet. Men kan met de juiste test echter zien dat iemand een ran is.
|
|
|
Post by Koalani on Jul 19, 2016 18:42:45 GMT 1
Volgens mijn gids zijn niet alle O rhesus - ran-mensen. Het is dus meer ongewikkeld dan we dachtten. Misschien had hij het over hun geest en niet over hun lichaam. Het lichaam kan dus ran zijn zonder dat de geest dat ook is.
|
|
|
Post by Koalani on Aug 4, 2016 1:21:57 GMT 1
Ik heb het volgende ontdekt: Al de B´s zijn Els (met engel-DNA), al de AB´s gewone mensen en al de A´s hebben buitenaards DNA!
|
|
|
Post by Koalani on Aug 11, 2016 18:28:09 GMT 1
Meer info van mijn gids: De minussen zijn meer dan 50% onder de invloed van de duistere krachten en de plussen minder dan 50%. Dat geldt natuurlijk voor de tijd van de ontvangenis, niet als men later in zijn leven spiritueel gereinigd is geworden.
|
|
|
Post by Koalani on Aug 13, 2016 16:08:56 GMT 1
De mensen die nu O min zijn en zich gereinigd hebben zullen in volgend leven AB plus zijn. En degenen die B min zijn en zich gereinigd hebben zullen in volgend leven B plus zijn.
|
|
|
Post by Koalani on Sept 17, 2016 15:13:34 GMT 1
Er bestaan rooien die gewone mensen zijn en die B plus bloed hebben. Die hebben genen van de Els gestolen.
|
|
|
Post by Koalani on Sept 25, 2016 0:25:34 GMT 1
Die rooien hebben in hun vorige leven een bloedtransfusie gekregen van El-bloed, op die manier zijn ze nu B plus in plaats van AB minus. Het doel is om het hogere ik van Els te laten vallen door sex met hen. Els mogen namelijk geen sex hebben met niet Els, anders valt hun hogere ik, dwz dat het energie verliest die aan de duistere kant verloren gaat. En met elk 100% val wordt een parallelle nephilim geboren. Om dat te vermijden offeren de Els hun leven op voor een hoog spiritueel doel.
|
|