Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 10, 2013 10:17:22 GMT 1
Meestergetallen en Engelengetallen
Wie heeft dat ook wel eens, wanneer je op de klok kijkt en je ziet 11:11? Dit lijkt op het eerste gezicht toeval, maar wanneer dat vaker gebeurt is dat niet meer zo vanzelfsprekend. Ik heb regelmatig te maken gehad met dit fenomeen. In het begin zag ik voornamelijk 11:11. Op een gegeven moment dacht ik dat iemand me iets duidelijk probeerde te maken. Later ben ik via Google te weten gekomen dat dit boodschappen van de Engelen zijn. Eerst laten de engelen voornamelijk 11:11 zien. Op het moment dat ze je aandacht hebben, verschijnen de andere boodschappen. Veel voorkomende getallen bij mij zijn vooral 11:11, 11:22, 22:11, 22:22 Andere getallen zijn ook al verschenen maar minder frequent. Soms zie je getallen op straat of in een tijdschrift. Het hoeft dus niet alleen met een klok te gebeuren. Het zijn de zogenaamde dubbele getallen. Je begint ze steeds vaker op te merken. De boodschappen kunnen je helpen op je levenspad. www.alles-is-liefde.nl/waarnemen/meestergetallen-van-de-engelen.htmlwww.sharonkersten.com/artikelen/bijzondere-getallen/meestergetallen-11-22-33-en-andere-dubbele-getallen/
|
|