|
Post by Koalani on Nov 17, 2013 0:26:49 GMT 1
Er zijn verscheidene soorten implantaten, zowel fysisch als etherisch, afkomstig van aliens of van geheime inlichtingdiensten, maar hier is wat informatie over etherische alienimplantaten: Crystal Channelers: Implantaten
|
|
|
Post by Koalani on Dec 21, 2013 22:30:50 GMT 1
Buitenaardse implantaten komen helaas meer en meer voor. Mijn medewerkster heeft heel veel cliënten met implantaten die ze verwijdert. Ze werken bij ieder mens anders, maar lichamelijke pijn is iets normaal. Ze kunnen verder de intuitie blokkeren, gebrek aan tegenwicht, emotionele problemen, fobieën, obsessies, hallucinaties, enz. veroorzaken. Tegelijkertijd zuigen de aliens energie van de persoon in kwestie. Er zijn contracten tussen de regeringen en die aliens en ook daarom hebben ze het recht om deze experimenten uit te voeren. Maar de regeringen werden bedrogen, ze wisten niet wat het allemaal betekende.
De VS is de eerste natie die zo´n contract heeft gedaan, al in de jaren 20! Nederland heeft het in 1995 gekregen.De landen waar de Witte Broederschap lang heeft geheerst, zoals Noord-Amerika en Noord-Europa, zijn dieper onder deze duistere krachten geraakt.De bedoeling is dat de hele aarde zo´n overeenstemming krijgt. De Witte Broederschap geeft zijn richtlijnen aan de groepen die met haar samenwerken, zoals de Illuminati of Bilderberg en die beïnvloeden de industriëlen en economici die economische contracten opmaken, zonder natuurlijk te weten dat ze hier bepaalde rechten aan de aliens mee zullen geven.
Ze werken o.a. zo dat blessures veel langer tijd nodig hebben om te genezen dan bij andere mensen. Wij hebben gevallen gekregen die honderden en zelfs duizenden implantaten hadden en die behandelingen duurden maandelang... Als die aliens iemand vinden die zowel lichamelijk als spiritueel heel erg is leggen ze een groot aantal implantaten bij hem want ze denken dat hij dood zal gaan en ze mogen dan van alles bij hem doen.
Ik heb het dus die implantaten niet zelf gezien, maar daaronder versta ik speciale etherische apparaten die als zenders werken. De aliens zenden er hun berichten door en de persoon hoort allerlei stemmen die hem bedreigende dingen toezeggen. Er zijn ook andere functies, zoals de geheugen zwakker maken, depressie, boosheid of angst veroorzaken, lichamelijke pijn en ziektes verrichten, o.m. Men kan zelfs een vrouw zwanger maken door middel van een implantaat dat in haar baarmoeder zit. Het kind dat geboren wordt is etherisch en uiterst gevaarlijk.
Er zijn natuurlijk ook goede aliens en helende implantaten die de persoon genezen en ook informatie terug naar de andere planeet terugzenden. Dus mijn ervaring is ook dat ze als zenders en ontvangers werken. Maar dat doen ook de schadelijke implantaten, en die kom men veel meer tegen.
Etherische implantaten zien er als mist of een filter uit. Ze hebben verscheidene vormen, sommige vierkantig, zoals bij de nek, andere lijken op stokjes, andere op palen. De vierkantige zijn ook erg zwaar, dus men voelt iets zwaars in de nek. Andere kunnen horizontaal zijn. Alhoewel mistig, zijn ze vrij compact.
Karma speelt wel een belangrijke rol, maar ook keuzes als bv. contracten met aliens en de opdracht van elke ziel. Dat men eens een paar grijze aliens heeft gezien betekent nog niet dat men implantaten heeft. Ze nemen eerst contact op en als men ze accepteert en met hen samenwerkt kan het verder gaan en kan men dan implantaten krijgen. De grijzen werken met negatieve aliens, dus men moet met hen oppassen.
|
|
|
Post by Koalani on Dec 26, 2013 19:52:52 GMT 1
|
|
|
Post by Koalani on May 2, 2014 23:55:24 GMT 1
Hier is een artikel van mij over verscheidene gevallen die ik heb gehad van alienimplantaten en de landen die overeeenkomsten hebben met duistere buitenaardsen. Dit betekent dat de bewoners daarvan ontvoerd kunnen worden en dat men eksperimenten aan hem kan uitvoeren. Ik was dit artikel één en een half jaar geleden onder een duistere aanval kwijtgeraakt, maar nu heb ik het teruggekregen: www.spiritualinsight.gr/en/koalanis-metaphysical-column/108-alien-implants
|
|
|
Post by Koalani on May 21, 2014 21:58:34 GMT 1
Implantaten zijn niet alléén etherisch, ik heb bv. klienten die implantaten kreegen in een ziekenhuis, bij een operatie, via een vaccine of in en psychiatrische institutie. Men kan in wleke dan ook plaats of omstandigheid geïmplanteerd worden als die plaats of persoon met duistere aliens samenwekt en men karmische verbindingen met hen heeft. En er ontstaan steeds meer methodes om implantaten te krijgen, ook als men karmavrij is: Will You Swallow Google's Edible Microchip? Brain implant made man a Johnny Cash fan www.news.com.au/lifestyle/health/brain-implant-made-man-a-johnny-cash-fan/story-fneuzlbd-1226924704893
|
|
|
Post by Koalani on Oct 18, 2014 14:56:58 GMT 1
Alien Implants Best Evidence
GOV Agents REVEALS ALL about Alien Implant Technology 2014
"Whisper": Alien Implants
|
|
|
Post by Koalani on May 8, 2015 0:56:21 GMT 1
Simon Parkes on etheric implants and shields against mind control
|
|
|
Post by Koalani on Jan 10, 2016 23:35:00 GMT 1
Hier is een ritueel om zijn eigen niet-karmische implantaten (uit dit leven) te verwijderen, uit een artikel van mij:
-We ask archangel Michael for a sword. The we ask God for permission to cut time astrally with our sword and we go to the past just before making the deal with the aliens (at medical examinations, at a channeling with them, by accepting something from an ET awake or asleep, etc). We break the deal by saying the renunciation of the darkness while thinking about what it was, we kill the ET who came to us (we lead him to the light with our sword) and we break the implants he was holding in two with the sword, by making two cuts in the form of a cross. This way we get back the stolen soul fragments and we get rid of a portion of our implants. Then we ask archangel Michael for a magnet and we take out with it the implants or implant fragments that got into our body.
Dit is het gebed:
Afstand nemen van de duisternis -In de naam van het Licht (Jezus Christus), moge God je afwijzen, duisternis. -Ik neem afstand van alle activiteiten van de duisternis. -Ik herroep alle contracten en overeenkomsten, uitnodigingen en aanroepingen, rituelen en inwijdingen met de duisternis. -Ik sluit me aan bij de enige Schepper van het heelal, de Schepper van de liefde en het licht. -Door de eeuwigheid heen, zolang mijn ziel zal bestaan. -In de naam van het Licht (Jezus Christus), amen.
Op het internet zijn er verscheidene meditaties om implantaten weg te nemen, maar die leiden tot meer deals -en meer implantaten met de duisternis. Dus oppassen!
|
|
|
Post by Koalani on Feb 3, 2024 0:20:09 GMT 1
|
|