Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 21, 2014 22:07:46 GMT 1
Een interessant horloge
|
|
|
Post by Koalani on Apr 21, 2014 23:51:50 GMT 1
Nou, wat vindt men in een eenvoudige reklame... Het blijkt bijna algemene kennis te zijn!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 8, 2014 12:59:02 GMT 1
Gedurfde fietstocht over 'The Ridge'
We hebben het al eerder in dit topic erover gehad dat 'The Mid Atlantic Ridge' een belangrijke rol speelde bij de vorming van IJsland en hoogstwaarschijnlijk ook Friesland. In dit filmpje is nog eens goed te zien hoe indrukwekkend dit gebied op IJsland is. Danny Macaskill maakt hier een huiveringwekkende fietstocht over de toppen van dit gebergte. Leuk om naar te kijken!
Danny Macaskill: The Ridge
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 12, 2014 19:05:33 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 12, 2014 19:21:24 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 15, 2014 7:33:27 GMT 1
Meer spookeilanden!
Er is me iets bijzonders opgevallen, na die gedachtewisseling met jou Koalani. Op de kaarten hierboven staan in het geel nog meer eilanden getekend, die op de moderne kaarten niet meer staan aangegeven. Ik heb het voor de zekerheid ook met de atlas thuis vergeleken, en het klopt. Vergelijk de voorgaande kaarten van Friesland en omgeving maar eens met de onderstaande kaart. Er zouden dus meerdere eilanden van de kaart zijn weggevaagd, tijdens die grote ramp van Friesland. Het gaat niet om één eiland, maar om een hele groep zoals het lijkt op deze kaart! Er wordt veel over het eiland Friesland gesproken dat het een hoax zou zijn, maar hoe zit het met al die eilanden rond Friesland, op deze kaart waar nauwelijks over gesproken wordt? De namen van de verdwenen eilanden zijn: Cirnes, Hofe, Ledese, Grislandt, Neome en Podalida. Buiten het gele gebied zie ik nog een eiland die niet op moderne kaarten voorkomt met de naam Icaria. Meerdere van deze eilanden lijken ook op andere kaarten voor te komen, van voor het moment dat Friesland verzonken is. Volgens de website zijn deze fictie. Dus geen bestaande eilanden. Maar is dat werkelijk zo? Probeert men de waarheid te verhullen? Er bestaat nog veel onduidelijkheid over de plaats waar Atlantis gelegen zou hebben. Er wordt gesproken over de Middellandse Zee of zelfs de Grote Oceaan. Nu komt ook de gedachte bij me boven of dit misschien die lang gezochte plek is.. Hieronder een moderne kaart van het poolgebied!
|
|
|
Post by Koalani on Oct 15, 2014 14:01:06 GMT 1
Voor onze lezers wil ik even zeggen dat die gedachtenwisseling in een privé berichtje was. Atlantis heeft volgens mij veel zuidelijker, midden in het Atlantische Oceaan gelegen. Maar ik kan het aan mijn gids vragen, alsmede die andere eilanden, of het klopt dat ze bestaan hebben.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 16, 2014 13:23:13 GMT 1
Mythologie en Friesland
Ik vond nog een stukje over de Griekse Mythologie en Friesland wat vertelt dat er een meteoor in de Noordzee is gestort ten zuiden van Atland. Dit kan een aanwijzing zijn dat Friesland door een meteoor van de aarde is weggevaagd, zo zal het misschien ook met de andere eilanden zijn vergaan. Het eiland Friesland lag in de Atlantische oceaan en niet in de Noordzee, maar een verhaal uit die tijd moet misschien met andere ogen bekeken worden. Ik heb de betreffende zinsnede een blauwe kleur gegeven zodat het gemakkelijk teruggevonden kan worden. Het verhaal is erg interessant en moet goed gelezen worden. Dus probeer met een diepere blik te kijken. 'De Griekse Mythologie' lijkt van een bron uit het noorden te komen en de uitbarsting op het eiland Thera (Santorini) speelt in deze geschiedenis een belangrijke rol...
Waar ligt Atland precies? Ik kon het niet op de kaarten terugvinden...
Ik vond op Wikipedia dat Atland 'vaderland' betekent en dat het de originele naam van Atlantis is
Ik heb het gevoel dat we steeds dichter bij de waarheid van het eiland Friesland komen. Het Friesland in Nederland en het eiland Friesland waren waarschijnlijk nauw met elkaar verbonden geweest.
|
|
|
Post by Koalani on Oct 16, 2014 20:39:16 GMT 1
De naam Atlantis komt uit de naam van de daar heersende nephilimkoning, Atlas. De verzinking van de helft van Thera (Santorini) was een consequentie van de oorlog tussen Atlantis en Griekenland, 9.586 v.ch., een oorlog die met superwapens werd gevoerd en die de aarde terug naar de steentijd gebracht heeft. Bij die oorlog zonk Atlantis terwijl Griekenland gewonnen heeft, maar niet zonder behoorlijke schades. Deze informatie heb ik uit de Koperboeken, maar ook uit vorige levens van cliënten en channelings van mijn gids. Twee cliënten van mij waren priesters in de tempel van Zeus op het nu verzonken, centrale gebied van Thera, toen de wapens van de Atlantiërs de tempel vernielden en iedereen omkwam.
Odysseus voer inderdaad niet rondom de Egeische Zee, maar naar Amerika.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 17, 2014 7:17:23 GMT 1
Interessant!... Hierdoor lijkt een en ander op zijn plaats te vallen. Jouw informatie brengt me op de volgende ingeving. Die enorme meteoor was hoogstwaarschijnlijk geen meteoor, maar een van de superwapens van de Nephilim, die een aanval op het eiland Friesland deden vanuit de Holle Aarde. Bekend is dat kernexplosies de kracht hebben van een meteorietinslag. Misschien ging het om een nucleaire aanval. Waarschijnlijk was Friesland een van de laatste voor hen gevaarlijke bolwerken waar ze vanaf wilden.
|
|
|
Post by Koalani on Oct 17, 2014 9:24:47 GMT 1
De raad van ICA, die in Peru ligt, maar in een andere dimensie, is er verantwoordelijk voor wat de nephilim mogen of niet mogen doen. En ze mogen geen technologie meer gebruiken die mensen onbekend staat. Ze mogen daarentegen mensen die technologie helpen ontdekken en zelf gebruiken. Het waren dus mensen en geen nephilim die die oorlog voerden en die superwapens gebruikten. Maar na 9 586 v.ch.waren er geen superwapens meer.De oorlog tussen Atlantis en Griekenland was tussen mensen, niet goden of nephilim.En toen de goden 3 000 v.ch, toch terugkwamen om tegen de nephilim te vechten deden ze dat met gewone wapens.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 17, 2014 10:01:59 GMT 1
Vikingen?
Geen Nephilim dus... Als dat zo is, vraag ik me af wie die wapens dan gebruikt zouden kunnen hebben. Misschien de Vikingen? Er wordt wel gesproken over de geavanceerde zwaarden die ze gebruikten. Wie weet hadden ze toegang tot alien-technologie. Dan blijft er de vraag, waarom het nabijgelegen IJsland gespaard is gebleven van deze ramp, omdat daar de Vikingen woonden? Zou Friesland dan vanuit IJsland zijn aangevallen? Het lijkt op een goede mogelijkheid, dat dit gebeurd is. Als er mensen waren die afwisten van het bestaan van Friesland, waren het zeker de Vikingen die op IJsland leefden. Het zou voor hen die de noordelijke zeeën beheersten, een kleine moeite zijn geweest om naar het nabijgelegen Friesland te varen.
Hieronder een interessante film over het onderzoek naar het verdwijnen van de Vikingen op Groenland.
Secrets of the Dead (2000): 2. The Lost Vikings
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 17, 2014 12:12:18 GMT 1
Hadden de Friezen en de Vikingen een dealtje?
|
|
|
Post by Koalani on Oct 17, 2014 15:13:55 GMT 1
Het eiland Friesland had toch een Scandinavische taal, en daarmee een Scandinavische cultuur, dus waren ze ook Vikingen.
Over die grote getallen verdwenen vikingen uti Groenland was er al sprake over in het topic over de holle aarde. Daar had men het over een theorie dat ze naar de holle aarde hadden kunnen gekomen en zich daar bevestigen.
De beserkers waren mannen die van Ran-oorsprong waren, ze hadden nephilimbloed. Iedere keer dat de nephilim de aarde in werden gestuurd mochten er 10% van elke stam boven de aarde blijven wonen, alhoewel geïsoleerd in wouden en op bergen. De grootste aantallen nephilim horen tot de malcheh, die een wolvenkop en een mensenlichaam hebben. Daarom was dat 10% van hen ook een groot aantal. Ze vermengden zich met de mensen en er ontstonden ran-wezens. Men deed ook vaak gebruik van een vloek die mensen tot weerwolven of wolfmensen transformeerde. Daarom waren er zo veel wolfmensen of wilde mensen onder de vikingen, of mensen die automatisch dealtjes maakten met een nephilim.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 18, 2014 10:49:46 GMT 1
Dat is interessante informatie! Het waren dus wilde wolfsmensen die graag een robbertje vochten.
Ook Friesland in Nederland heeft nog steeds een afwijkende taal. Uit de bovenstaande geschiedenis blijkt dat de Noormannen bij de Friezen binnenvielen en dat ze dus wel wat vaker met elkaar vochten. Dus is de gedachte zo gek nog niet, wanneer de Vikingen in oorlog met het eiland Friesland waren ten tijde dat het vernietigd werd en dat daarbij een superwapen gebruikt werd.... Die meteoorinslag zou men als de inslag van een superwapen kunnen zien.
Een en ander roept bij mij de vraag op, wonen er in de hedendaagse provincie Friesland afstammelingen en misschien ook vluchtelingen van het eiland Friesland.
|
|