|
Post by Koalani on Dec 21, 2013 0:44:08 GMT 1
Wat is dat? Wanneer komt hij? Wat zijn er de consequenties van? Hoe kan men hem vermijden? 666 Micro Chip Implant Coming March 2013? Mark of the Beast and Bar Codes How to Avoid Being Chipped Google Promotes Implantable RFID Microchips Ron Paul - Mandatory RFID Chip Implant on March 23rd, 2013 Christian Family Refuses Mandatory RFID Chip at Texas School De chip bevat cyanide! Zelfs pacemakers kan gemanipuleerd worden: Hacker dies days before he was to reveal how to remotely kill pacemaker patients rt.com/usa/hacker-pacemaker-barnaby-jack-639/De chip in Canadese kinderen: Hij wordt dus als praktisch en attractief gelanceerd. Maar dit is nog niet het eindproduct, de antichristchip. Als hij komt zal iedereen het weten, niemand zal hem per ongeluk krijgen.
|
|
|
Post by Koalani on Jan 11, 2014 23:48:39 GMT 1
Meer verzinsels om ons aan mikrochips te laten wennen:
Will You Swallow Google's Edible Microchip?
"Former DARPA director and now Google executive Regina Dugan is pushing an edible "authentication microchip" along with an electronic tattoo that can read your mind. No this isn't a movie script about a futuristic scientific dictatorship, it's trendy and cool!"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2014 12:23:45 GMT 1
Geen prettig idee, wanneer we uitgerust zouden worden met een geïmplanteerde chip, met al je gegevens en GPS om je te volgen. In Amerika lijkt het verplicht te worden om ze te laten plaatsen. Wanneer gaat Europa volgen? Ik denk dat de mobiele telefonie en het internet wat dat betreft bijna net zoveel onvrijheid biedt als de RFID-chip. Veel mensen zijn verslaafd aan de smartphone en computer, wat ze afhankelijk maakt van die techniek. De overheid en banken verplichten je gebruik te maken van internet. Op je paspoort zit ook al een chip en in je openbaarvervoerkaart. Deze technieken dragen stuk voor stuk de mogelijkheid in zich om je overal te volgen. Google en de sociale netwerken als Facebook perken je vrijheid in, inplaats dat ze vrijheid bieden. Je geeft onbewust veel gegevens op facebook prijs, omdat het leuk is om te delen en het werkt verslavend op veel mensen. Het kan geen kwaad om af en toe je telefoon uit te schakelen en facebook te mijden. Het geeft ook wat meer rust. Het lijkt de bedoeling te zijn van de machtselite dat we afhankelijk van ze worden. Het is gezond om wat meer afstand te nemen van al die elektronica. Overal zit een knop op om het te uit te schakelen. Het gevaar van de RFID-chip lijkt me wel duidelijk. Je bent 24 uur per dag te controleren, omdat je het altijd bij je draagt en je het niet zomaar kunt uitschakelen. Je moet het letterlijk uit je lijf snijden. Wie weet wat ze er nog meer in willen stoppen. Dus in mijn lijf geen chip!
|
|
|
Post by Koalani on Jan 14, 2014 13:48:30 GMT 1
Voor mij is het gevaar lichamelijk, dus het gevaar dat men uiteindelijk ziek of dood gaat vanwege de chip, sociaal omdat men zonder die chip niks zal kunnen kopen of verkopen en natuurlijk ook geestelijk, want het betekent een onherroepelijke overeenkomst met de duistere krachten.
Als het verplicht wordt zullen we dus illegaal zijn. We zullen naar grotten en bergen moeten vluchten, als we in een land wonen waar er dergelijke bestaan...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2014 16:55:24 GMT 1
Dat is inderdaad een heel groot gevaar dat men niet over het hoofd mag zien. Je wordt dan een marionet van de overheid. Vergiftiging loert om de hoek en het gevaar dat je van alles uitgesloten wordt als je geen chip draagt. Met zo'n chip lijk je alles uit handen te geven. Ik denk dat ieder weldenkend mens dit niet zou willen.
Dan maar een grot.
|
|
|
Post by Koalani on Jan 14, 2014 17:51:42 GMT 1
Ja, men zal niet eens toegang hebben tot zijn bankrekening. Daarom heb ik bijna geen geld op de bank. Er zal dus geen geld meer bestaan en men zal zijn salaris niet kunnen krijgen.
|
|
|
Post by Koalani on Apr 9, 2014 0:47:22 GMT 1
Het geluid is weg, maar het is getekst:
Taking Medicine, With a Microchip Under the Skin
Dus alles wordt op afstand herprogrammeerd, ze zullen zelfs onze gedachten kunnen lezen, en als die niet meevallen worden ook zij herprogrammeerd.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 9, 2014 8:29:54 GMT 1
Ik denk dat chips wel goed kunnen helpen wanneer het gaat om een constante afgifte van medicatie, zo krijgt de patiënt nooit een overdoses en je hoeft niet te vergeten dat je het medicijn op tijd inneemt, maar wanneer de onderliggende bedoeling zou zijn om ons op afstand te controleren, wordt het een heel ander verhaal.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 27, 2014 12:51:26 GMT 1
Life without a Microchip Implant will be very hard soon
|
|
|
Post by Koalani on May 28, 2014 13:57:55 GMT 1
Massamoord gepland:
MASS GRAVES FOR THE BONES OF MISSING PEOPLE USED AS HUMAN FOOD FOR ALIENS, GOVERNMENTS & ELITE 3
|
|
|
Post by Koalani on Oct 20, 2014 13:35:57 GMT 1
Micro chipping rfid implants: The mark of the beast, the Illuminati want us all to have it.
|
|
|
Post by Koalani on Jan 10, 2015 15:15:50 GMT 1
Homeless Taken to FEMA Camps and RFID Chipped! *PLS WATCH* - It´s NOT a CONSPIRACY THEORY!
|
|
|
Post by Koalani on Jan 31, 2015 2:25:04 GMT 1
Mark Of Beast! RFID Chips Now Being Implanted Into Office Employees In Sweden!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 31, 2015 11:05:32 GMT 1
De RFID-chip lijkt steeds meer gemeengoed te worden!
|
|
|
Post by Koalani on Jan 31, 2015 21:10:59 GMT 1
Dit is echter de echte chip niet, noch voor mensen noch voor dieren, dit is alléén een test. Wanneer het merkteken van het beest komt weet iedereen wat het betekent, dat men zijn ziel aan de duistere krachten verkoopt zonder terug the kunnen komen. Men zal verder de mogelijkheid hebben om hem te weigeren, men krijgt hem niet zonder het te weten, zoals nu het geval is. Ik heb het dus over de Zweedse maatschappij, daar is het hoogstwaarschijnlijk de echte antichristchip, want het besluit om hem te krjgen is bewust.
|
|