|
Post by Koalani on Jul 2, 2014 11:23:52 GMT 1
Een Zweed, Håkan Nordqvist, is naar de toekomst gereisd
Time Travel with proof
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2014 10:18:22 GMT 1
Interessant filmpje.
Of het een tijdreis is durf ik niet te zeggen. Het zouden ook twee parallellevens of universa kunnen zijn die met elkaar in contact kwamen en elkaar konden aanraken.
Zo maar een gedachte die bij me opkwam... Bij tijdreizen zit je met het probleem plaats. Wanneer je bijvoorbeeld twintig jaar terug zou reizen, had de aarde een heel andere positie in het heelal dan nu het geval is. Dat kan miljarden kilometers schelen. Bij een tijdreis zou je dan ergens vrij in de ruimte moeten rond zweven. Of zie ik dat verkeerd? Tijdreizen in een ruimteschip zou ik me beter kunnen voorstellen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2014 10:30:47 GMT 1
Een motorrijder verdwijnt in het niets!
Time Traveler caught on tape
Is tijdreizen toch mogelijk?
National Geographic TIME TRAVEL THE TRUTH (FULL DOCUMENTARY)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2014 12:59:26 GMT 1
Was de NAZI glocke een tijdmachine?
Time travel & Stargate portals are Real and Exist on Earth Today!
|
|
|
Post by Koalani on Jul 11, 2014 21:35:27 GMT 1
Time Traveller Caught 'On Mobile Phone' in 1928 Footage
|
|
|
Post by Koalani on Aug 12, 2014 15:00:23 GMT 1
Ik heb net een cliënte gekregen die in haar vorige leven een dealtje had met een alien om in de tijd te reizen. Hij was een Nordic en bracht haar een paar keer naar verscheidene plaatsen en tijdstippen in de geschiedenis en de toekomst in een vimana en toen terug naar haar tijd zonder dat er meer dan een paar minuten waren verlopen. Zij vertlede verscheidene vriendinnen er over die ook een dealtje maakten. Na haar dood werd haar ziel gevangen genomen als energieslaaf en nu heeft ze implantaten, zielsverlies, psychisch aanval en veel andere problemen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 15, 2014 14:34:41 GMT 1
Klinkt heftig. Tijdreizen is volgens mij ook niet goed, omdat er onbedoelde wijzigingen kunnen ontstaan in de loop van de geschiedenis.
|
|
|
Post by Koalani on Sept 15, 2014 17:35:41 GMT 1
Best mogelijk. Alexander de Grote was een tijdreiziger, of liever gezegd de ziel die hem bezat, maar dat was volgens een goddelijke plan, nu zijn missie ook godelijk was, dus daar ontstonden er geen wijzigingen. Na de zeger over de nefilim in China was zijn missie voltooid, maar toen deed hij zijn eigen ding in India, dus ik weet niet of er daar iets mis ging...
|
|
|
Post by Koalani on Oct 31, 2014 0:51:49 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2014 19:01:43 GMT 1
Time Travel The Truth (National Geographic)
|
|
|
Post by Koalani on Nov 10, 2014 19:25:45 GMT 1
Ik raad ook aan om de boeken van Bruce Goldberg te lezen, bijv. Time Traveler Confidential: The Apocalypse. Het heeft niks te maken met de Openbaring van Johannes, maar het is een spannend roman waar men de technische details van tijdreis mee kan verstaan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2014 20:08:10 GMT 1
Dat klinkt interessant!
CNN: Dr. Ronald Mallett's Time Travel Machine
Time Traveler: Ron Mallett - Conversations from Penn State
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2015 21:07:51 GMT 1
10 Real incidents that proves time travelers exist
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 16, 2015 13:08:49 GMT 1
thetimeauthority.com Full Interview with a time traveler
Time Traveler Who Spent 2 Years in The Future 2749 - 2751 THE MONTAUK & PHILADELPHIA EXPERIMENT
TIME TRAVEL IS REAL - THIS MAN CLAIMS TO HAVE TIME TRAVELED SINCE 1969 AND CLAIMS PROOF IN PICTURES
|
|
|
Post by Koalani on Mar 17, 2015 2:18:42 GMT 1
In de bovenste video verliest de man de kans om te weten wat de boodschap van de tijdreiziger was. In video nummer 2 ging die man naar een parallel universum waar de globale overeenkomst met de Witte Broederschap (Samael, Lucifer) een werkelijkheid was. Het is dus niet op deze aarde. We gaan deze gehersenspoelde maatschappij voorkomen!
|
|