Deleted
Deleted Member
|
Reiki
May 12, 2016 6:46:32 GMT 1
Post by Deleted on May 12, 2016 6:46:32 GMT 1
Reiki
Mensen die niet bekend zijn met Reiki hebben vaak vragen over deze Japanse geneeswijze. Hier volgt een interessante site waar je veel informatie kunt vinden.
www.alles-over-reiki.nl/
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Reiki
May 14, 2016 13:34:37 GMT 1
Post by Deleted on May 14, 2016 13:34:37 GMT 1
|
|
|
Reiki
Jun 28, 2016 20:14:00 GMT 1
Post by Koalani on Jun 28, 2016 20:14:00 GMT 1
Hier moet ik mensen tegen engelreiki waarschuwen. Engelreiki is eigenlijk alienreiki en een dusitere behandeling. Men krijgt daarbij implantaten en verliest langzamehand zijn ziel. Men moet ook met de therapeut voorzichtig zijn, ook al deze de oorspronkelijke usuireiki geeft.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 30, 2016 9:16:54 GMT 1
Angelic Reiki
Ik heb ooit onderzocht of Usui Reiki en Angelic Reiki op elkaar lijken en of Angelic Reiki een nieuwe ontwikkeling is die voortgekomen is uit Usui Reiki.
Wat me opviel was dat de rituelen die gebruikt worden bij Angelic Reiki niet te vergelijken zijn met Usui Reiki. Ik heb vernomen dat ze met (duistere) Merkaba's werken. Het is dus anders en afkomstig van een andere bron. Verder worden er geen namen van bekende engelen genoemd op de websites die Angelic Reiki promoten. Alleen de naam van Metatron wordt genoemd in verband met channelings. Deze naam alleen al geeft te denken, dat het niet zuiver is en daarmee van een duistere oorsprong. Mijn gevoel zegt dat het galactisch en demonisch moet zijn.
Het lijkt erop dat we hier met een duistere methode te maken hebben die niet op Reiki lijkt. De aanduiding Angelic Reiki is m.i. op meer manieren misleidend.
|
|
|
Reiki
Jun 30, 2016 20:41:27 GMT 1
Post by Koalani on Jun 30, 2016 20:41:27 GMT 1
Ja, Metatron is geen aartsengel maar een duistere buitenaardse. Ze kunnen echter ook de namen van echte aartsengelen gebruiken, zoals Raphael en Michael. Dat doet Doreen Virtue wier boek "Heal with the Angels" ik nu zit te lezen. Daar zou Raphael en verschillende engelen mensen op een onmiddelbare en mirakuleuze manier helen zolang zij het hen vragen en hun instructies volgen. Dat is een dealtje met duistere wezens. Goddelijke genezing heeft tijd en persoonlijk werk nodig, want lijden heeft een karmische oorsprong. Door het persoonlijk werk (gelof, gebed, mensen helpen, enz) wordt de karma in meer evenwicht gebracht en men geneest. Doet men eend ealtje met een duister wezen gebeurt er geen karmaevenwicht meer, omdat de alien alle karmische demonen blokeert. Daarom voelt men zich aan het gebin lekker. Het heeft echter een prijs en dat is de ziel die dmv de implantaten die ze leggen in hun bezit komt.
|
|
|
Reiki
Nov 24, 2021 2:55:26 GMT 1
Post by Koalani on Nov 24, 2021 2:55:26 GMT 1
Helaas was alle reiki duister. Maar nu is hij in de Armageddon gereinigd.
|
|