|
|
Post by Koalani on Dec 29, 2015 18:57:58 GMT 1
Ik denk dat het nog anders is:
De wereld verschijnt aan je, zoals je denkt dat hij is. Ieder ziet de wereld op zijn eigen wijze. Je eigen gedachten scheppen je eigen omgeving.
"Gedachten manifesteren de wereld"
De schepping vindt zijn oorsprong aan de bron van je gedachten! Dit zou betekenen dat beide modellen naast elkaar kunnen bestaan.
Dat geldt voor de astrale en mentale wereld, de fysische wereld is echter anders, want materië kan alléén op één wijze voorkomen, dus een voorqerp kan niet tegelijkertijd een sfeer en een disc zijn. Maar ik zal vragen of er een koepel boven is of de oppervlak gekoepeld is.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 31, 2015 9:31:18 GMT 1
Bolvormig
Mijn gevonden kaartjes met de vluchtinformatie bewijzen overigens eerder dat de wereld bolvormig dan plat is. Het lijkt hiermee alsof de aanhangers van de platte aarde theorie bewust de bestaande vluchtinformatie verdraaien en achterhouden. Ieder trekt daaruit zijn eigen conclusies.
Ik ben er niet van overtuigd dat de wereld plat of gewelfd is en een gewelfd uitspansel heeft. Alles wijst eerder op een bolvormig hemellichaam. Zeker wanneer je nu de vlucht informatie in beschouwing neemt, die ik achteraf gevonden heb. Ieder kan ook tickets kopen op de routes die de platte aarde aanhangers, bewust of niet bewust, buiten hun informatie hebben gelaten.
Paralleluniversa
Verder is door meerdere wetenschappers geopperd dat er meerdere universa door elkaar zouden bestaan, ieder in zijn eigen frequentie en dat we als mens in meerdere werelden tegelijkertijd zouden kunnen voorkomen. Ik bezit een boek, waarin beschreven wordt, dat er twaalf van die universa zouden bestaan. Het zou daarbij goed kunnen dat in het ene universum de wereld bolvormig is en in de andere plat of gewelfd is.
Wereldbeeld
Verder bedoel ik dat ieder mens de wereld zal ervaren op zijn eigen wijze waarvan hij zelf overtuigd is. Er is geen mens die de wereld hetzelfde ervaart. Dat komt omdat ieder mens een andere levenservaring heeft gehad. Niemand is hetzelfde. Ieder heeft zich daardoor een eigen wereldbeeld gevormd. We leren ook allemaal onze eigen lessen.
Alles lijkt er ook op te wijzen dat de platte aarde theorie een verouderd wereldbeeld is, wat weer opnieuw bij mensen is gaan leven.
Ik respecteer natuurlijk elk standpunt. Ieder is vrij om eigen keuzen te maken.
Gidsen
Met respect. Ik ben er verder niet van overtuigd dat spirituele gidsen feilloos uitspraken kunnen doen. Ik denk dat ze net als mensen fouten kunnen maken. Niemand is perfect, ook gidsen zijn dat niet in mijn ogen. Alleen God zou die plaats bij mij kunnen innemen. Gidsen kunnen echter wel helpers zijn.
|
|
|
Post by Koalani on Dec 31, 2015 21:47:53 GMT 1
Wat je over die vlucht schrijft versta ik niet goed, maar zoals in mijn video werd gezegd is een hele boel van die vluchten vals. Verder is volgens mij de wereld op één manier, hij kan niet veranderen volgens wat wij denken. Deze theorie klopt alléén over wat er nog ontstaan kan, niet over wat er al bestaat. Wij hebben met andere woorden de kracht niet om planeten hun vorm te veranderen alléén omdat we ze beschouwen.
Er bestaaan inderdaad 12 universa, maar dat betekent nog niet dat er een ruimte bestaat of melkwegen zoals de astronomen beweren. Ik heb mentaal met wezens op tientallen planeten in andere universa gecommuniceerd, het universum is dus hiervolgens mentaal, niet fysisch.
Gidsen kunnen fouten maken over dingen die mensen gelden, hun handelingen, enz, omdat ze ons in de fysische wereld niet zien (ze mogen dat niet, alléén de raad mag ons dagelikse leven beschouwen), maar aan de andere kant, in de spirituele wereld, zien ze alles. En natuurlijk weten ze onze geschiedenis zoals die echt is gebeurd, en andere details over onze planeten. Gidsen liegen soms opdat wij onze intuïtie zullen leren volgen en niet afhankelijk van hen worden, maar in dit geval vind ik geen reden om dat te doen. Gidsen zijn trouwens Gods helpers.
Hier is nog wat belangrijke informatie:
A Dome Over A Flat Earth - Everything Is Under Water?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 2, 2016 11:01:00 GMT 1
We zijn nu eenmaal beiden overtuigd van ons eigen gelijk.
Platte aarde aanhangers zeggen dat er geen directe route loopt van Australië naar zuid Afrika. Volgens hen lopen de routes vreemd om via het noordelijk halfrond en dat de routes alleen recht lopen op de kaart van de platte aarde. Ze suggereren daarmee dat er geen directe verbindingen bestaan op het zuidelijk halfrond en dat daarmee bewezen is dat de aarde plat is. Dit is echter niet waar omdat er wel routes bestaan op het zuidelijk halfrond die direct naar hun bestemming gaan. De routes op het zuidelijk halfrond bestaan, omdat je op de officiële websites van ticketaanbieders en vliegmaatschappijen gewoon tickets kunt bestellen, van en naar directe bestemmingen op het zuidelijk halfrond. Neem maar aan dat de vluchtinformatie die ik gevonden heb klopt.
Verder lopen er op het zuidelijk halfrond ontegenzeggelijk veel minder directe vluchten naar hun bestemming, omdat er op het zuidelijk halfrond veel minder vlieghavens en thuishavens zijn. Veruit de meeste mensen wonen nu eenmaal op het noordelijk halfrond. Om die reden bevinden er zich ook veel meer thuishavens van bekende luchtvaartmaatschappijen op het noordelijk halfrond. Daarom lopen de meeste vluchtroutes om via thuishavens op het noordelijk halfrond en niet omdat de aarde plat is.
|
|
|
Post by Koalani on Jan 2, 2016 16:46:04 GMT 1
Als die video hebt gezien waar er over de tickets wordt gepraat weet je dat de meeste rechtsreekse tickets niet te bestellen zijn. Als je ze probeert te bestellen verschijnt er dat ze niet meer te vinden is of zoiets. Ik heb geen reden om dat te betwijfelen. De weinige die wel te bestellen zijn gaan dus via de Noordpool om de vlucht zo vlug te maken. Dat is inderdaad geen bewijs dat de aarde plat is, maar als de aarde plat is (en voor mij is het zo) is het onvermijdelijk dat de route die is. Wat verder onnatuurlijk is zijn al die vluchten met een tussenlanding in een verre stad die precies in één lijn ligt tussen de twee steden van de route, als we aannemen dat de aarde plat is. Dat is volgens mij wel een bewijs. Als het niet zo was was de stad van de tussenlanding ergens anders, en niet op één lijn.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 3, 2016 12:15:13 GMT 1
Het filmpje overtuigt me niet.
Maansverduistering
Er zijn nog twee andere aanwijzingen waaruit blijkt dat de aarde een bol is!
1- Wanneer men naar een maansverduistering kijkt en de schaduw van de aarde over het oppervlak van de maan ziet bewegen, kan je zien dat de schaduw van de aarde cirkelvormig is.
2- Bij een platte aarde configuratie, kan de aarde geen schaduw werpen op het oppervlak van de maan, omdat alle hemellichamen, waaronder de zon, zich daar gezamenlijk aan het gebogen firmament boven het oppervlak van de platte aarde bevinden. Dus er kan eenvoudigweg nooit een maaneclips plaatsvinden bij een platte aarde.
|
|
|
Post by Koalani on Jan 3, 2016 21:39:33 GMT 1
Wat jij zegt overtuigt me ook niet, want men kan welke dan ook schaduw met hologrammen vormen en werpen. Over die vluchten nog: Men biedt met opzicht vluchten met tussenlandingen in het land van elke maatschappij zodat mensen het normaal zullen vinden en het niet verder zullen onderzoeken.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 3, 2016 23:34:34 GMT 1
Er gaan altijd vluchten vanuit het land waar de thuishaven van de luchtvaartmaatschappij gevestigd is. Het is geen tussenlanding op de thuishaven, maar een overstap van de ene vlucht naar de andere van dezelfde maatschappij.
|
|
|
Post by Koalani on Jan 4, 2016 0:52:50 GMT 1
Nou, jij zei dat British Airways over Londen vliegt en dat de overstap daarom daar is.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2016 9:42:11 GMT 1
Alles goed Koalani.
|
|
|
Post by Koalani on Jan 8, 2016 17:54:25 GMT 1
De matrix is de fysiche wereld. de werkelijke wereld is de etherische wereld.
THE EARTH IS FLAT 100%! BEST Full Length Flat Earth Doc on the web !
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 11, 2016 2:57:28 GMT 1
Flat Earth Masonica Ѫ Origins Pt.I
Flat Earth Masonica Ѫ Origins Pt.II
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 11, 2016 3:30:55 GMT 1
The Flat Earth Conspiracy Debate! Yes, Really.
|
|
|
Post by Koalani on Jan 14, 2016 0:53:22 GMT 1
Over die twee eerste video´s kan ik zeggen dat die mensen tovenaars waren en dat het logisch was dat hun demon hen uiteindelijk op een ironische of tragische manier zou doden. De vrijmetselaars in de 19de eeuwe zochten echt de waarheid, onafhankelijk er van of het hoofd Lucifer aanbad. Dus ik begrijp dat ze ook over de platte aarde wisten. De man die in de video praat gebruikt dus historische fakta die nisk er mee te maken hebben om zijn eigen standpunt te ondersteunen, zonder enig argument.
|
|