Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 24, 2015 15:30:57 GMT 1
|
|
|
Post by Koalani on Mar 25, 2015 13:47:28 GMT 1
Germanwings Flight 4U9625 Plunged for 8 Minutes with No Distress Call Er waren 144 passagiers, en wanneer dat aantal verschijnt gaat het om een opoffering van lichtwezens, zoals de 144 000 spirituele krijgers, de El. Search aircraft find the remains of Germanwings Flight 4U 9525 scattered all over an alpine mountainside: Riddle over why pilots didn't send SOS despite taking eight minutes to fall 32,000 feet Read more: www.dailymail.co.uk/news/article-3009151/headlines-news-Germanwings-plane-crash-french-alps-crash-Airbus-A320-Barcelonnette-Barcelona-Dusseldorf-francois-hollande-Lufthansa-4U9525.html#ixzz3VKg0knBCGermanwings Plane Crash Near "CERN" 150 Dead ALERT: CERN To Attempt ‘Big Bang’ In March, Top Scientists Issue Warnings Ze wilden nog een duister vernietigend ritueel doen en deze 144 El hebben ons lot gered. Nu kunnen ze niet doorgaan met hun experiment. En die zielen zitten nu natuurlijk in het licht. Maar ook in dit geval moeten we voor hun rooie parallelzelven bidden, want die zijn de eerste reden waarom ze hun leven hebben opgegeven, om hun moorden te stoppen. Die parallelzelven kunnen best wel de wetenschappers en andere werkers van Cern zijn, en vooral de leiders van dit project. Hun moorden gaan nu stoppen, maar niet de rest van hun duistere activiteit, daarom het gebed: "Ik vraag dat God de duistere activiteit van de rooie parallellevens van de offers van de Germanwings vlucht neutraliseert en dat hen en hun verdwaalde zelven naar het licht helpt."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 25, 2015 14:40:19 GMT 1
Het is in ieder geval goed om het gebed te doen!
Overeenkomst!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 26, 2015 8:42:05 GMT 1
Het laatste belangrijke en opmerkelijke nieuws!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 26, 2015 12:58:39 GMT 1
Het laatste nieuws is schokkend!!!
Volgens de laatste persconferentie heeft de copiloot doelbewust het vliegtuig vernietigd.
Toen de gezagsvoerder de cockpit had verlaten, had de copiloot moedwillig via het flight monitoring systeem de daling ingezet en de deur opzettelijk voor de gezagvoerder gesloten gehouden! Het vliegtuig is daarop in de daling tegen een bergwand gecrasht.
Nu zal het onderzoek zich voornamelijk richten op de copiloot.
Oiva
Bron: NOS nieuws
|
|
|
Post by Koalani on Mar 29, 2015 20:23:38 GMT 1
Mijn gids heeft alles bevestigd wat ik dacht: Het vliegtuig is neergestort en iedereen is omgekomen. Alle 144 passagiers waren El, dwz het DNA van de oude goden hadden, en ze hebben zich opgeofferd om hun rode parallel zelven en het experiment bij CERN te stoppen, alsmede energie voor hun uitgeputte hogere zelf te scheppen. Nu kan men dus met het experiment niet doorgaan. De passagiers zitten in het licht, zoals het altijd gebeurt in verband met een opoffering van het licht.
|
|
|
Post by Koalani on Mar 30, 2015 0:19:11 GMT 1
CERN magnet short circuit today March 24, 2015
|
|
|
Post by Koalani on Apr 11, 2015 20:17:50 GMT 1
Onder de opgeofferde helden van dat vliegtuig zaten er leden van mijn zielsgroep, en in zo´n gevallen helpt het gebed nog meer.
Mijn oude lieve poes Sossi (die ook een El is en in mijn groep zit) heeft ook zijn leven voor de uiteindelijke blokkade van het CERN eksperiment gegeven (ook om mij te redden van aanvallen waar ik waarschijnlijk blind zou raken en ook om de val van zijn eigen hogere zelf kwijt te raken). Hij is een held en ik zal hem met vreugde in zijn komende leven als mens ontmoeten!
Verder heeft zijn oppoffering ook er toe bijgedragen dat de waarheid over de gevolgen van het CERN experiment naar het licht komen!
|
|