|
Post by Koalani on Jun 28, 2014 20:55:49 GMT 1
Leprechaun caught on Camera
Real gnome in Peru Amazing !
Real Gnomes and Fairies Caught on Tape
Sommige aliens zien er net als kabouters uit, en andere kleine wezentjes zijn homunculen. Dit waren kunstmatige wezens die magiërs in de middeleeuwen (en in meer recente tijden) creeërden met behulp van magie. Ik ken verscheidene recepten om zulke wezens te maken. Die hadden een duistere ziel en hielpen en beschermden hun baas. In de tweede video staat er volgens mij een homuncuul.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 1, 2014 8:08:13 GMT 1
Kabouters in Dronten
real dwarf caught on tape!!!
|
|
|
Post by Koalani on Jul 1, 2014 15:41:00 GMT 1
Wow, wat een geweldige video´s die je hebt gevonden, Oiva!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 2, 2014 15:06:26 GMT 1
Ja, dank je Koalani! Ik vond het ook erg leuke video's!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 2, 2014 15:17:39 GMT 1
Real Police Footage - Garden Gnomes Attack
|
|
|
Post by Koalani on Jul 2, 2014 22:53:27 GMT 1
Wat angstwekkend!Dat moeten duistere aliens zijn die er als kabouters uitzien!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 3, 2014 8:56:13 GMT 1
Over duistere aliens gesproken... Hier volgt een serie van drie video's. Dit is geen kabouter, maar hier lijkt toch iets meer aan de hand te zijn.
Creature Caught on Tape in Holland - WARNING SCARY FOOTAGE!! (HD)
De volgende twee video's zijn gemakkelijker te volgen, wanneer je het geluid zacht of uit zet. De muziek leidt erg af.
Creature Caught on Tape in Holland - The Investigation (HD)
Creature Caught on Tape in Holland - Possible Genetic Experiment??
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 3, 2014 9:54:41 GMT 1
Interview uit 1978.. TV programma "Showroom"
De kabouterwaarneemster
|
|
|
Post by Koalani on Jul 4, 2014 0:35:23 GMT 1
Nou, over dat wezen achter de boom: Toen de nephilim de aarde in werden verwezen door eerst de El-goden in 33.000 v.ch. en in 3000 v.ch. en later door Alexander de Grote in 327 v.ch., werden er op bevel van de elohim El Elion tien procent van iedere stam buiten toegelaten, in de bossen en op de bergen. Die individu´s mengden zich met dieren en mensen en er werden nieuwe wezens geboren, die talloze verschillende namen in elke cultuur kregen, zoals sasquatch, wendigo, enz. De soldaten van Alexander de Grote en de Romeinen vonden er heel veel van die wezens, maar ook hele dorpen oorspronkelijke nephilim en maakten ze dood. Tegenwoordig zijn er nog steeds enkele wezens die van die voorvaders stammen. Er worden nu echter nieuwe nephilim gemaakt, volgens één van de laatste boeken van Dimosthenis Liakopoulos. Ik hoop het deze zomer te kunnen lezen. Het heimelijke gen van het dier in die video is dus dat van een nephilim.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2014 11:03:01 GMT 1
Dit is een interessante gedachte. Het zou goed een Nephilim kunnen zijn geweest...
Ik vind het opvallend dat het wezen zich achter een boom verschuilt, maar zich toch af en toe laat zien. Dan werpt hij een boomstam naar de toeschouwers. Wanneer hij bang zou zijn om ontdekt te worden, zou hij zich beter permanent kunnen verbergen. Er lijkt hier dus meer aan de hand te zijn... Gooit hij voorwerpen om mensen te doden?. Wat wil hij van die jongens? Opeten? De knikkers in het veld vind ik ook vreemd. Zou dat als lokmiddel zijn gebruikt? Wat zou je doen als je knikkers ziet? Verzamelen is mijn eerste gedachte. Zo kan het monster je ongemerkt benaderen...
|
|
|
Post by Koalani on Jul 11, 2014 21:19:32 GMT 1
Als hij ze wilde opeten had hij ze direct aangevallen in plaats van weg te lopen. De rest van je vragen weet ik niet hoe geantwoord moeten zijn...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 12, 2014 8:35:44 GMT 1
Volgens mij viel hij de jongens direct aan vanuit zijn schuilplaats, door met hout te werpen. Ik geloof niet dat hij zelf wegliep...Het waren eerder de jongens die bang voor het monster wegliepen. Ik vraag me af waarom het wezen de confrontatie opzocht, hij had daar niet hoeven te zijn.
|
|
|
Post by Koalani on Jul 12, 2014 14:40:34 GMT 1
Maar hij viel ze niet aan om hen dood te maken of op te eten. Hij is gewoon wild, zoals alle nephilim en directe ran-afstammelingen.
|
|
|
Post by Koalani on Oct 24, 2014 19:23:43 GMT 1
Dit lijkt ook liever een soort nephilimkruising:
Real GNOME 2012 argentina streets el duende paranormal mundo
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 7:05:57 GMT 1