|
Post by Koalani on May 21, 2014 22:13:49 GMT 1
Er zijn veel methodes om duistere geesten uit te drijven, de meest bekende is misschien de kerkelijke. Hier zijn enkele voorbeelden van de methode van TB Joshua, een Afrikaanse exorcist. In deze video drijft hij een deel van Samael uit, dwz Lucifer, die zichzelf graag zo noemt om mensen te laten denken dat hij het licht brengt: TB Joshua Lucifer Speaks Out! Samael zal de cyclus van reïncarnaties opnieuw beginnen door als dier te incarneren. Ik heb ook gehoord dat deze exorcist een deel van Lilith uti heeft gedreven, die ook opnieuw als dier zal moeten beginnen. Lilith is de eerste vrouw van Adam en de eerste vampier. EXPOSED! The High Priestess Of Hell!!! DEMONIC DEITIES: Greek Gods Exposed!!! How Demons Made Me Fat! POWERFUL DELIVERANCE CONFESSION OF A REAL MERMAID!!! Het lijkt dat de laatste tijd veel duistere zielsfragmenten van oude goden naar het licht worden gestuurd, want ik krijg ook verscheidene gevallen die zo´n wezen in de oudheid zijn geweest en nu gereinigd willen worden. Dit is mijn methode, uitdrijvingstherapie: www.spiritualinsight.gr/en/koalanis-metaphysical-column/92-from-sorcerer-to-demon-and-to-the-light
|
|
|
Post by Koalani on May 22, 2014 16:04:26 GMT 1
Nog een video van de Afrikaanse exorcist:
Extreme Demonic Possession - Full Documentary & Testimony on Emmanuel TV.mp4
|
|
|
Post by Koalani on Mar 22, 2015 0:59:15 GMT 1
Nog een video van de echte exorcist TB Joshua, om hem en het proces even te vergelijken bij zijn duistere collega´s over wie we onder Duistere krachten hebben gesproken: geestinalles.freeforums.net/thread/239/duistere-priesters-en-helersTHE MOST POWERFUL PRAYER YOU MAY EVER WATCH... DEMONS Manifest Around Stadium! De mensen die gaan lopen doen het aan het begin nog met wat moeite, de healing is dus niet ogenblikkelijk. Verder lijken de mensen niet even veel te lijden terwijl de demon uitgedreven wordt, of beter gezegd lijkt het lijden bevrijdigend, terwijl het bij de duisteren permanent lijkt en het einde ervan geen kalmte brengt. Verder legt TB Joshua de nadruk op de oorsprong van de demonen en dat ze eruit moeten komen. Dat is namelijk de manier waarop men healt (als er dergelijken aanwezig zijn.
|
|
|
Post by Koalani on Aug 17, 2015 13:48:38 GMT 1
Deze man werd waarschijnlijk bezeten en vermoorde haar:
BIZARRE! Morgan Freeman's Granddaughter Killed/Exorcised at 33!
|
|
|
Post by Koalani on Jun 9, 2016 18:43:15 GMT 1
Demon Busting: Communing With the Enemy?
|
|
|
Post by Koalani on Sept 9, 2016 19:56:21 GMT 1
Ask the Exorcist: Can an adult who was a victim of satanic ritual abuse ever be free?
|
|
|
Post by Koalani on Dec 21, 2016 18:43:13 GMT 1
Deze video is belangrijk, want deze ex rooie legt uit hoe hij dealtjes met mensen maakte:
¡HOMBRE SE CONVIERTE EN ANIMAL EN LA IGLESIA!
|
|