Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 10, 2014 12:55:01 GMT 1
Monoatomic Gold
Je hoort steeds meer over een wondermiddel wat je leven zou verlengen, je energie zou versterken en ziekten zou genezen. Wie zou dat nu niet willen? Monoatomic gold is een goudpoeder met bijzondere eigenschappen. Het schijnt je DNA te veranderen, wanneer je het gebruikt. Er wordt gesproken over manna, het poeder waar de Joden hun brood van bakten in de woestijn. Monoatomic Gold wordt al in de energiedrankjes als Red Bull gedaan. Is Monoatomic Gold het levenswater waar de mensheid naar op zoek is, of kleven er grote verborgen gevaren aan?
Is Monoatomic Gold het wondergeneesmiddel of het middel om de mensheid te controleren en te onderdrukken?
Lees hier verder: www.thewatcherfiles.com/sherry/white-gold.htm
White Monoatomic Gold Danger!
Jim Marrs - Monoatomic Gold
[Full] Lost Secrets of the Ark The Real Power of GOLD~ Laurence
Hier een Duitse website die het middel verkoopt: www.monoatomischesgold.de/en/home.html
|
|
|
Post by Koalani on Mar 11, 2014 0:11:04 GMT 1
Dit is hoogstens interessant, dank je wel, Oiva! Ik zal het moeten bestuderen zodra ik meer tijd heb. Ik weet niet of het in de video´s staat, maar monoatomisch goud heeft ook het volgende effect als men het inneemt: Na de dood krijgt de ziel een bepaalde glans en al zit ze in de duisternis ziet ze er licht uit. En dan kan ze lichtwerkers en mediums bedriegen en zich als lichtwezen of engel voordoen, en als hun gids worden aanvaard. Als men een afspraak met een demon heeft gemaakt wordt men ook duister en doet men duister werk zonder dat de lichtwerker het beseft.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 11, 2014 8:39:47 GMT 1
|
|
|
Post by Koalani on Mar 11, 2014 17:00:52 GMT 1
Als ik het goed heb verstaan, neemt men dit stof gaat men na de dood niet naar het licht, nu de frequentie van onze lichtlichaam laag is geworden. En dan speelt het geen rol waarom men het neemt en of men een afspraak heeft med de duisternis of niet... Dit is dus een automatische generator van aardgebonden geesten en demonen! Ik heb ooit een interview gelezen van een vent die een machine had vervaardigd die demonen creeërde. Misschien zat er juist monoatomisch goud in!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 12, 2014 10:34:15 GMT 1
Het probleem is dat het spul vandaag ongevraagd in de energiedrankjes gestopt wordt. Wie weet waar monoatomisch goud nog meer in zit. In voedingssupplementen? Wanneer we het ongemerkt in een van onze vorige levens binnen hebben gekregen zijn we dus al geïnfecteerd. Wat hiervan de gevolgen zijn laat zich raden. Wie heeft er trouwens geen energiedrankje geprobeerd. Dat het niet uitmaakt of je het neemt of niet zou heel goed kunnen. Ieder mens is waarschijnlijk al met het spul in aanraking gekomen. Maar het is denk ik wel raadzaam om niet nog verder je DNA aan te tasten. Dus het is beter om dit poeder in het vervolg niet meer binnen te krijgen.
|
|
|
Post by Koalani on Mar 12, 2014 22:09:27 GMT 1
Ik zal mijn gids vragen of men de effecten van die ingenomen dranken kan neutraliseren.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 18, 2014 10:26:59 GMT 1
Ik ben benieuwd naar het antwoord. Misschien bestaat er wel een soort antigif.
|
|
|
Post by Koalani on Mar 18, 2014 16:45:12 GMT 1
Oh ja, de gids zei dat men aan God moet bidden opdat de genetische schade hersteld wordt. En dat men niet meer naar het licht gaat als men er zo veel van in heeft genomen dat men er verslaafd aan is.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 18, 2014 19:41:31 GMT 1
Dank voor het antwoord. Dat klinkt in ieder geval geruststellend voor de mensen die het niet bewust en met mate hebben binnen gekregen.
|
|
|
Post by Koalani on Mar 18, 2014 20:01:21 GMT 1
Ja,maar ook voor degenen die te veel hebben genomen is er hoop.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 31, 2014 7:35:47 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 18, 2014 14:40:44 GMT 1