Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 21, 2014 16:42:09 GMT 1
2014-2015 'De vier bloedmanen'
Deze periode wordt gekenmerkt door bijzondere astrologische gebeurtenissen. Wat hebben deze voor invloed op de mensheid?
Zijn dit de bijbelse tekens voor de eindtijd?
Fox News Asks If 4 Blood Moons A Sign Of Apocolyptic The End Times
THE BIG EVENT 2014-2015: PROPHECY HAS NOW BEGUN
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 21, 2014 17:04:34 GMT 1
Klopt de voorspelling van de eindtijd?
Four Blood Moons DEBUNKED - John Hagee and Mark Biltz Book Review
|
|
|
Post by Koalani on Jan 22, 2014 1:37:48 GMT 1
Heel interessant! Wat de laatste video betreft moet ik enkele dingen verhelderen. De genoemde bijbelse profetieën hebben het helemaal niet over de bloedmanen of eklipsen, maar over de zonuitbarsting die later zal gebeuren (misschien in 2017). Die uitbarsting zal zo sterk zijn dat hij de elektriciteit, batterijen, satellieten en telecommunicaties op en rond de aarde aarde zal vernietigen. D. Liakopoulos heeft het in detail in zijn boeken beschreven, maar het werd ook door Griekse heiligen en profeten voorspeld. De elektrische technologie zal nooit meer gebruikt kunnen worden, want alle pogingen om haar te produceren zullen tot ontploffingen leiden. Ik ben niet zo technisch om het beter uit te leggen -ik moet er voor de boeken vertalen, maar ze zullen toch gauw in het Engels verschijnen. Nou, de heet van die uitbarsting zal een groot deel van de zeeën droog maken en het licht van de maan tot één derde verminderen.
Anders gebruiken de duistere broederschappen (de machtselite) Joden voor hun opofferingsrituelen. Er gaan miljoenen dood om de kracht te scheppen die hun demonen en nephilim het recht zal geven om een voor hen belangrijke gebeurtenis te laten ontstaan. En deze keer willen ze de derde tempel van Solomon laten bouwen om daar hun antichrist te laten zitten. Joden zijn afkomstig van Mongolië, waar ze sinds 40 000 v.ch. de bedienden van de nephilim waren. Daarna lieten hun bazen hen zich over de hele wereld verspreiden om hun plannen te vergemakkelijken. Ze maken hen dood, ze geven hen privileges, ze manipuleren hen met religie, enz.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 23, 2014 7:11:15 GMT 1
We zien vanzelf wel wat er van uitkomt. Interessant is het. Er zijn regelmatig om de elf jaar zonuitbarstingen, maar ik hoorde dat de laatste een paar jaar over tijd is. We zullen zien of dat tot extreme toestanden gaat leiden... Ik hoop dat de eindtijd nog even op zich laat wachten.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 23, 2014 7:26:22 GMT 1
MARK BLITZ, NASA, AND GOD BLOOD MOONS - SOLAR ECLIPES [EXPLAINED]
The Coming FOUR Blood Moons
|
|
|
Post by Koalani on Jan 23, 2014 23:07:26 GMT 1
Ik weet verder niet of het een teken van God is of van de duistere krachten. Zij hebben de controle van de maan die waarschijnlijk kunstmatig is en ze gebruiken de Joden en Israel voor hun doelen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 30, 2014 8:19:34 GMT 1
|
|
|
Post by Koalani on Jan 30, 2014 16:15:30 GMT 1
Het klopt, ook het licht van de zon zal tot één derde zwakker worden na de grote zonsuitbarsting. Men zal dus waarschijnlijk die onheilige tempel dit jaar (2014) of volgend jaar laten herbouwen. Dan weten we dat we naar de "eindtijden" nader komen. Of zal er iets dwars komen?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2014 0:21:19 GMT 1
Op een van de sites wordt ook gezegd dat 2017 het 40ste jubeljaar zou zijn. 40 is een heilig getal in de Bijbel. Dus zou 2017 de komst van de messias aankondigen of zou dan de bouw van de tempel beginnen. We zullen het zien. Het is wel goed om genoemde data in de gaten te houden.
|
|
|
Post by Koalani on Feb 4, 2014 16:51:22 GMT 1
Ja, maar de "messias" is de antichrist, want de derde tempel van Solomon is voor hem.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 8, 2014 19:05:43 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 13, 2014 18:58:40 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 14, 2014 17:37:46 GMT 1
|
|
|
Post by Koalani on Apr 16, 2014 0:32:54 GMT 1
Raw Live Coverage of Lunar "Blood Moon" Eclipse April 14th-15th 2014 Victorville, CA
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 27, 2014 11:22:02 GMT 1
Verslag over de eclipsen en andere astrologische gebeurtenissen in april 2014!
|
|