|
Post by Koalani on Sept 16, 2014 13:13:02 GMT 1
Orgonieten kunnen alle soorten netatieve energie oplossen, zoals die van chemtrails, wifi, entiteitenaanvallen, enz. Negatieve mensen ("rooien") verdragen ze niet. Ze zijn vrij duur in de winkels, maa rmen kan zijn eigen maken:
How to make an Orgonite Orgone HHG
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 16, 2014 21:32:50 GMT 1
Klinkt interessant. Dit zou een goede oplossing kunnen zijn om van mijn EMF probleem af te komen. Ik denk dat je op moet passen waar je Orgoniet koopt. Sommige piramides zijn gevuld met 'Monoatomisch Goud.' De meeste mensen weten niet dat dit een gevaarlijke substantie is. www.reikiorgone.com/index.php?rt=product/category&path=68
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 16, 2014 21:55:32 GMT 1
Orgonite & Illuminati Mind Control
making orgonite
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 16, 2014 22:03:59 GMT 1
BEST VIDEO TO LEARN HOW TO MAKE YOUR OWN ORGONE PYRAMIDS THE RIGHT WAY
|
|
|
Post by Koalani on Sept 16, 2014 23:57:22 GMT 1
Klinkt interessant. Dit zou een goede oplossing kunnen zijn om van mijn EMF probleem af te komen. Ik denk dat je op moet passen waar je Orgoniet koopt. Sommige piramides zijn gevuld met 'Monoatomisch Goud.' De meeste mensen weten niet dat dit een gevaarlijke substantie is. www.reikiorgone.com/index.php?rt=product/category&path=68Oh ja. Niet bij Sherry Shriner kopen, die orgonieten zijn duister.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2014 10:45:43 GMT 1
Dat zal ik zeker niet doen. Het is beter om ze zelf te maken. Interessante website! www.orgonite.info/
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2014 15:28:36 GMT 1
|
|